این روزها در میان بازیکنان و مربیان استقلال و پرسپولیس یک حرف مشترک می‌شنویم و هر دو مدعی‌اند که یک عده نمی‌گذارند آن‌ها قهرمان شوند! از طرف دیگر، بحث توجه بیشتر فدراسیون به یکی از این دو تیم هم موردی است که همواره و بارها از طرف پیشکسوتان هر دو تیم مطرح شده است!

اتفاقا حنیف عمران‌زاده مدافع و مربی اسبق استقلال دو سال قبل در ششم اردیبهشت ۱۴۰۱ نیز در گفت‌وگو با خبرورزشی دقیقا همین حرف‌ها را مطرح کرد. دستیار محمود فکری در استقلال با انتقاد از وامی که اوایل سال ۱۴۰۱ مشخص شد در دوران ریاست فدراسیون عزیزی خادم برای حل مشکلات مالی پرسپولیس به این تیم داده شده بود به خبرورزشی گفت: هواداران استقلال واقعا مظلوم هستند و به این مسئله عادت کرده‌اند اما گروهی از بازیکنان پرسپولیس با وجود این‌که تیمشان همه‌جوره حمایت می‌شود، بازهم مرتب می‌گویند نمی‌گذارند تیم ما قهرمان شود! همه باشگاه‌ها مشکل مالی دارند ولی ناگهان خبر می‌آید که به پرسپولیس توسط فدراسیون ۱۰میلیارد تومان وام داده شده است! وقتی همه درگیر مشکلات مالی هستند چرا باید فدراسیون چنین لطفی را فقط به پرسپولیس بکند؟ واقعا وقتی این خبر را شنیدم داشتم شاخ در می آوردم.

حنیف ادامه داد: یحیی گل‌محمدی بزرگتر من است و همیشه حرمتش را نگه می‌دارم اما سوال اینجاست که چرا ایشان به واسطه رفتاری که در دربی اسفند سال ۱۴۰۰ انجام داد فقط ۴ جلسه محروم شد اما آقای ساکت الهامی به خاطر ارتکاب رفتاری مشابه در شهریور سال ۱۳۹۹ با محرومیت سه ماهه مواجه گردید؟ چرا باید برای اجرای قانون میان افراد تفاوت قائل شد؟

خبرورزشی‌گردی| اعتراض حنیف عمران‌زاده: از وام پرسپولیس شاخ درآوردم/ هواداران استقلال خیلی مظلومند